Wydany w 1994 roku album
deichmann fila „Old Codes New Chaos" był pierwszym albumem brytyjskiego elektronicznego folkowego duetu Fila Brazillia. Steve Cobby i David McSherry połączyli elektronikę, ambient, techno, rock i funk w sposób, jakiego prawie nigdy wcześniej nie słyszano i jako taki można uznać za dziadka downtempo w Wielkiej Brytanii. 20 lat później mamy wydanie "20th Anniversary Edition", zawierające 12 utworów z oryginalnej płyty oraz 4 nowe. Skarb dla nostalgików, którzy chcą wrócić do początku tego dźwięku. „Old Codes New Chaos" w swojej nowej, jubileuszowej produkcji brzmi dość gładko w porównaniu z późniejszymi albumami, takimi jak „Maim That Tune" czy „Power Clown", ale daje wielopłaszczyznowe wrażenie brzmienia, które nawet po 20 lat
O to przede wszystkim chodzi w „Retrospective" – o ścieżkę dźwiękową dla tych, którzy wpadają o każdej porze lub potrzebują masażu dźwiękowego, z wrzuconymi krzywymi kulkami, aby uszy były nadstawne; czy to „Soft Music Under Stars" z połyskującym sitarem, czy też wielkie, dziwaczne
buty fila deichmann bity „You Wont' Let Me Rock". A ponieważ w drodze jest więcej, zupełnie nowych materiałów Fila, jest to idealna okazja dla nowicjuszy, aby doświadczyć ich dziedzictwa z pierwszej ręki, a dla fanów, aby zrobić krok wstecz i przypomnieć sobie, dlaczego w ogóle zostali wyznawcami filozofii Fila.
„Myślę, że zabraliby
fila electric flow wmn śmy ścieżkę dźwiękową do Koyannasquatsi i umieścilibyśmy ją pod Scarface" — mówi Steve. „I wiem, że Biblia zostałaby ulepszona, gdyby na początku zrzeczenie się„ jakiekolwiek podobieństwo do rzeczywistych osób żyjących lub zmarłych jest przypadkowe i niezamierzone ". Jednak dla budynku jest to powrót do centrum ich świata. „New Media Center budowane w Kingston-Upon-Hull bardzo skorzystałoby na architektonicznym połączeniu" – uważa. "Proponujemy kryty strzechą neon." Świat byłby zdecydowanie szerszy i dziwniejszy, gdyby Fila Brazillia postawiła na swoim.
Rzecz w tym, że Fila Brazillia pamięta, że w historii było wiele okresów, w których muzyka pop była zarówno wymagająca, jak i popularna. To ich wspólne poczucie nadziei, historii i humoru zainspirowało Filę do
filadisruptor założenia własnej wytwórni 23, która wydała siódmy album w 1999 roku i doprowadziła ich do stworzenia Jump Leads, które ma się ukazać na początku 2002 roku.
To samo dotyczy podejścia Cobby'ego i Fila do DJingu. Posłuchaj ich nowej płyty CD z miksem „Another Late Night", która pięknie porusza się wśród dźwięków Marvina Gaye, Mr. Scruffa, Beta Band, Briana Eno, Kelis i innych – dla posmakowania. Podobnie jak ja, Cobby ma mało czasu dla DJ-ów o wyjątkowych poglądach. „Zbyt często jest tak:„ Chcemy po prostu mnóstwo elementów układanki, które ładnie do siebie pasują. Daj nam modułową muzykę "- prycha. „Ważne jest, abyśmy pamiętali te kasety, które zrobiliśmy dla naszych przyjaciół, kiedy dorastaliśmy, tę postawę, po prostu tę piękną różnorodność. Prawdziwi ludzie w domu mają kolekcje z wieloma różnymi rzeczami, ale kultura DJ-ów sugeruje, że każdy powinien być Specjalista. Po prostu uważam to za nabrzmiałe. Chcę być podekscytowany, zaskoczony i zdumiony przez DJ-a!
Eklektyzm i organiczne ciepło elektroniki Fila Brazillia nadal zadziwiają na Power Clown, jednym z ich najlepszych dotychczasowych dokonań. Podstawą płyty są wyluzowane rytmy jazzowo-funkowe rodem z lat 70., ale także nuty soulu w stylu Steviego Wondera, hip-hopu, bossa novy, ambientu, spacey techno, house, minimalistycznego electro, big-beatu i trip-hop pojawia się tu
fila electrove i ówdzie, podobnie jak akcenty etnicznej perkusji, gitary akustycznej, solówki saksofonu, rozkwit syntezatora new age i od czasu do czasu dziwne próbki wokalne lub efekty dźwiękowe. Jednak to, co naprawdę popycha Power Clown na szczyt, to fakt, że grupa utrzymuje koncentrację przez cały czas, nigdy nie meandruje i nie zmienia rzeczy wystarczająco często, aby rytmy nie stały się powtarza lne. Jedno z najlepszych i najbardziej niedocenianych wydawnictw muzyki elektronicznej 1998 roku.