Med den samme ånd og følelse, som du forventer af
UGG Hjemmesko Kvinder/Mænd, genskaber Classic Revolution Collection klassikeren i stildrevne designs til enhver slags individ. Ved at parre dristige og uundskyldende venner af mærket på tværs af generationer – inklusive Slick Woods og hendes søn, Kim Gordon og hendes datter Coco, Luka Sabbat og hans far Clark – fejrer #UGGLIFE det utraditionelle.
Da jeg begyndte at se berømtheder iført
UGG Hjemmesko i de sidste måneder af 2020, var min tarmreaktion "sponcon". Som et 90'er-barn, der voksede op i Australien – med undertrykte minder om at bære lyserøde Uggs, denim-cut-offs og Playboy-øreringe til weekend-hangouts i forstadsbutikker – tanken om, at nogen ikke siger noget om en millionær-supermodel som Irina Shayk, ville vælge at bære Uggs syntes umuligt for mig.
Giv dine hussko en opgradering med disse eftertragtede par
Gode Priser på UGG Hjemmesko. Tasman-tøflen er en fantastisk mulighed for dem, der ønsker en slip-on-stil, der kan bruges både i hjemmet og udenfor. Hjemmeskoene har en ruskindsoverdel og en let EVA-sål til indendørs eller udendørs brug, mens uldforet holder dine fødder varme uanset vejret.
Fra de klassiske høje støvler til mænd og kvinder til tæpper og fulde sengesæt, kan du få en sherpa-fyldt dag fra du vågner og tager din
UGG Hjemmesko Bedste Priser badekåbe på, til du lægger hovedet tilbage på et UGG-mærke. pudebetræk. Sociale medier er også gledet tilbage til UGGs verden. Modejournalist og stilikon André Leon Talley erklærede for nylig UGG for "Comfort Food for My Feet", og blev et af ansigterne på mærkets aktuelle FEEL-kampagne.
Ikke længe efter at jeg opdagede billeder af Paris Hilton og Olsen-søstrene i
Køb UGG Hjemmesko, tvang jeg min mor til at tage mig med til en lille butik på North Side of Chicago – en af de eneste lokale butikker, der førte mærket, før det slog stort i US Hendes pande blev hævet hele tiden, og hun undrede sig sikkert stille over, hvorfor jeg ville have noget på mine fødder, der fik mig til at se ud, som om jeg kørte med slædehunde i Alaska. "Fordi de er seje!" Jeg spyttede tilbage på hende med teenageårenes ild og raseri. Hun gav efter, og ud gik jeg med mit første par: de klassiske læglange lys tan Uggs med shearling trim på ydersiden. Kate Hudson havde nøjagtig de samme.
www.neufstovle.com