ÿþJeg er hvid. Så hvide som de kommer.
online nike Voksede op i en lille, Crest-hvid by og gik på en lille, Crest-hvid gymnasieskole efterfulgt af et primært hvidt universitet. Men jeg er en sneakerhead. En kommentar, jeg hørte den weekend, var, at jeg så ud, som om jeg var klar til at spille 36 huller, og de havde ret. Jeg havde et par Nike Golf-shorts på, et hvidt Nike Golf-bælte, en Ralph Lauren vaffelskjorte og en Tag Heuer-hat... selvfølgelig med min boldmarkør stadig på kanten. Men jeg er stadig en sneakerhead. (Tak Victor Cruz for at råbe mine Huarache's op den eftermiddag).
Nogle af jer ved, at jeg havde en finger med i skabelsen og modereringen af NikeTalk i dets formative år. I denne første form
nike air max 90 udsalg for "sneaker sociale medier" var vi alle blot et skærmnavn med et givet niveau af viden i kick-spillet. Der var ingen forhåndsbedømmelse, fordi du ikke kunne, medmindre, selvfølgelig, din avatar var et billede af dig Det var dengang, jeg havde tænkt: "Det
nettet nike air max 90 dame her er fantastisk. Det er et perfekt fællesskab, hvor alle er lige." Hvorfor? Fordi der ikke var nogen forhåndsvurdering baseret på udseende eller nogen af de andre grunde, jeg skitserede ovenfor.
Jeg forventer ikke, at Nike vil følge det samme plan, som de brugte, da LeBron James flyttede til Miami tilbage i 2010. Dengang var beskederne trodsige, og de opmuntrede folk ved at spørge dem, "skal LeBron gøre det, der gør dem glade, eller skal LeBron gøre, hvad der gør dem glade" ham
nike air max 97 gros glad ." Durant er måske "Ikke rar", som Nike engang prøvede at portrættere ham, men jeg forventer, at uanset hvilken reklame de laver for KD på vej frem, vil være lidt mere ydmyg og taknemmelig. Det og måske lave en anden Preheat colorway kaldet Bay Area Nike KD 9, der ligner.
Afslutningsvis var Currys besked til Durant, at det eneste, han virkelig brød sig om, var at vinde mesterskaber, og det ville han gerne gøre som sin holdkammerat." The UndefeatedKD og Nike og sameksisterer med Curry og UA i samme hus, men begge sider vil helt sikkert blive påvirket. Nu vil begge mærker konkurrere om hjerter og sind hos de meget indflydelsesrige fans i det nordlige Californien, med mange velhavende nok til at eje både KD'er og Currys. Folk, der ejer Curry-trøjer, kan blive fristet til at skifte til den nye hotte af KD's trøjer, så
der er måske færre 30'ere
outlet nike air max 97 herrer i mængden og flere 35'ere (eller hvilket nummer han vælger at bære). Da jeg deltog i en Warriors-kamp i begyndelsen af 2015 som en del af afsløringen af Curry One , Under Armour gjorde deres tilstedeværelse mærket uden for Oracle Arena. Vil Nike også etablere sig der med en Nike Vault, der ligner den, der er lige uden for Staples Center? For så vidt angår mærker og de byer, de "ejer" går, var Los Angeles adidas dengang Nike afhængig af hvilken side Kobe var på, Chicago
har og vil altid være en Nike/Jordan by trods en.